Hardkorporacja - 1

okładka
Redaktor naczelny: Paweł Płóciennik
Scenariusz: Paweł Gierczak, Paulina Gosk, Przemysław Pawełek, Paweł Płóciennik, Tomasz Płóciennik, Bartosz Sztybor, Bartosz Szymkiewicz, Bartosz Słomka, Filip "FIL" Wiśniowski
Rysunek: Piotr Bednarczyk, Paweł Gierczak, Filip Myszkowski, Piotr Nowacki, Paweł Płóciennik, Bartosz Słomka, Filip "FIL" Wiśniowski, Maciej Łazowski
Okładka: Marek Oleksicki

Hardkorporacja to nowy projekt mający na celu stworzenie nowego magazinu, którym jego twórcy planują zrewolucjonizować zaniedbany ostatnimi czasy rynek komiksów niezależnych.

W środku numeru, oprócz komiksów, znajdą się wydrukowane w kolorze prace dwóch uzdolnionych grafficiarzy:

  • Puzon
  • Tempzey

Publicystyka muzyczna oraz komiksowa, stworzona przez takich autorów jak:

  • Michał "Procentee" Kosiorowski (warszawski raper)
  • Bartosz Sztybor
  • Kamil "Szczurek" Szczurowski
  • Paweł Płóciennik

W numerze będzie można również znaleźć komiks (promujący lebel muzyczny "16 wersów") stworzony przez duet: Paulina Gosk oraz Piotr Bednarczyk. 

Premiera magazinu Hardkorporacja odbędzie się na Warszawskich Spotkaniach Komiksowych 2008.

Pra premiera natomiast, połączona z imprezą oraz koncertem legendarnego, warszawskiego składu hiphopowego (jaka to formacja dowiecie się wkrótce ;) odbędzie się na początku marca, przed WSK w klubie muzycznym Punkt (informacje bardziej szczegółowe wkrótce!).

Od twórców:

Magazin "Hardkorporacja" ma być alternatywą dla polskich zinów i magazynów komiksowych. Alternatywę ma stanowić bezkompromisowy profil pisma i jego zawartość. "Hardkorporacja" pragnie skupiać w swoich szeregach tylko i wyłącznie autorów tworzących komiksy o kwintesencji hardcoru (szeroko pojętego).
Tutaj będzie można znaleźć komiksy, których nigdzie indziej nie ma sposobności przeczytać (z powodu cenzury wielu redakcji). Bez cenzury, bez kompromisu, ostro i wprost. Tworzymy komiksy chamskie ale nie prymitywne.
Celem jest również nawiązanie współpracy z grafficiarzami i stworzenie oddzielnego działu z fotkami najlepszych wrzut w kraju.
Do tego wszystkiego publicystyka (poruszająca tematy kontrowersyjne, tutaj również obowiązuje zasada: zero kompromisu).
Celem magazynu jest promocja komiksu poprzez temat kultury ulicy. Naszym wspólnym celem jest stworzenie magazinu, który zainteresowałby swoją ostrą i niekonwencjonalną formą ludzi nie związanych z komiksem a powiązanych z miejskim trybem życia.
Propsy dla wszystkich, którzy dają wsparcie!

Redaktor bezczelny:
Szaweł Płóciennik

Hardkorporacja współpracuje z: Aloha Entertainment, 16 wersów lebel, klub Punkt, firma Commo.
Oferty patronatu oraz wszelkiej współpracy prosimy kierować na adres mailowy "Hardkorporacji": hardkorporacja@op.pl

Wydawnictwo: Hardkorporacja
3/2008
Liczba stron: 48
Format: B5
Oprawa: miękka
Papier: kredowy
Druk: cz.-b. + kolorowa wkładka
Wydanie: I
Cena z okładki: 12 zł




blog comments powered by Disqus